Komunikat ws. nieobecności Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta

Komunikat ws. nieobecności Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta

Szanowni konsumenci informujemy, że 30 lipca 2020 r. Powiatowy Rzecznik będzie nieobecny. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.

Gdzie konsument może uzyskać pomoc prawną w przypadku nieobecności Rzecznika Konsumentów?

INFOLINIA KONSUMENCKA
Tel. 801 – 440 – 220 lub (22) 290 89 16
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH OD 8:00 DO 18:00

KONSUMENCKIE CENTRUM E-PORAD
e-mail porady@dlakonsumentow.pl

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Olsztynie
ul. Dąbrowszczaków 10, 10-540 Olsztyn
tel: (89) 527-27-65, 521-03-93 fax: (89) 527-42-51
e-mail: olsztyn@ih.olsztyn.pl
www.ih.olsztyn.pl

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Olsztynie – Delegatura w Ełk
ul. Chopina 15, 19-300 Ełk,
tel: (87) 621-16-53,
od poniedziałku do piątku 7.30-15.30
e-mail: elk@ih.olsztyn.pl

Federacja Konsumentów,
ul. 1 Maja 13, 10-117 Olsztyn,
tel: (89) 535-21-16,
środa 11.00-14.00, piątek 11.00 – 14.00, 17.00 -19.00, sobota 15.00-19.00
e-mail: olsztyn@federacja-konsumentow.org.pl

Porady przez Federację Konsumentów udzielane są odpłatnie.

Ze sprawami procesowymi można kierować się do Stowarzyszenia Aquila (tel. 881 752 813).

Pomocne strony internetowe:

Rozmiar czcionki
Kontrast