Dane Adresowe

Starostwo Powiatowe
w Kętrzynie
Plac Grunwaldzki 1
11-400 Kętrzyn
Tel. 89 751 75 00
Fax. 89 751 24 01
starostwo@starostwo.ketrzyn.pl

 

Telefony w urzędzie
Smaller Default Larger

12 lutego w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie odbyło się szkolenie grupy pracowników z zakresu obsługi klienta. Podczas sześciogodzinnego szkolenia uczestnicy uczyli się rozpoznawać typy klientów na podstawie komunikacji niewerbalnej oraz techniki skutecznego reagowania i działania. Uczestnicy szkolenia mieli możliwość autoprezentacji przed kamerą, która była materiałem służącym do pracy nad ich postawą, gestami, tonem głosu, sposobem wypowiadania się. Trener omawiał znaczenie poszczególnych aspektów mowy ciała oraz wskazywał prawidłowe zachowania. Kolejnym modułem była komunikacja z klientem oraz współpracownikami. Urzędnicy poznali znaczenie zajmowania odpowiedniego miejsca przy stole, kluczowe pozycje ułożenia ciała przyjmowane za biurkiem oraz znaczenie uścisku dłoni oraz zasady komunikacji wzrokowej. Każdy moduł teoretyczny miał swoje odzwierciedlenie w praktyce, poprzez zastosowane ćwiczenia.

Szkolenie przeprowadził Maurycy Seweryn z Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations trener z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży Public Relations i marketingu. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców – organizacji posiadającej 26 oddziałów i zrzeszającej milion członków. Współpracował z biurem prasowym MSWiA i pracował w Centrum Informacyjnym Rządu. Kierował biurem prasowym Marszałka Marka Borowskiego w wyborach parlamentarnych.