Starosta kętrzyński Michał Kochanowski informuje, że od 31 maja br. (poniedziałek) wraca bezpośrednia obsługa klientów w Wydziale Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie. Załatwianie spraw będzie możliwe bez konieczności telefonicznego lub internetowego umówienia wizyty.
Przywrócenie bezpośredniej obsługi interesantów musi odbywać się przy stosowaniu następujących zasad:
• zakrywanie ust i nosa;
• dezynfekcja rąk;
• zachowanie co najmniej 1,5 metra odległości od innych osób.
Ponadto informujemy, że:
• dopuszcza się bezpośrednią obsługę Klienta wyłącznie na podstawie biletu pobranego z biletomatu;
• Klient zostanie wywołany do okienka przez urzędnika za pomocą elektronicznego systemu kolejkowego;
• w przypadkach, w których jest to możliwe, zachęcamy Państwa do rejestracji wizyty za pośrednictwem strony: https://komunikacja.starostwo.ketrzyn.pl:8888/